DEEF

23 August 2009

jag följde blint min intuition #2

blag8
blag10
blagsvart
men Jag : Hej, får jag ta kort på er, jag tycker bara det ser så fint ut
Båda: (på väldigt bred skånska och i munnen på varandra) : Ja gör det, det kan du väl få!
Mannen till vänster: (medans den andre ler stort) Vad är det som är det intressanta? Är det skägget? (Båda skrockar)
IMGP3388
IMGP3370
blag4

Att man inte kan fly ifrån sina problem,
det är jag medveten om.
Ändå var gårdagens tripp välbehövd, och, att bara spatsera
på Lunds gator i timmar för sig själv, sitta under ett träd i en park
och läsa eller prata med främlingar (såsom glada skåningar och förvirrade britter)
var det mest skönaste jag gjort på väldigt, väldigt länge.

2 comments:

  1. fina bilder =) speciell de första!!

    ReplyDelete
  2. Keep up the good work :)
    You're under my bookmarks ;)

    Melani

    ReplyDelete

The definition of madness