DEEF

15 May 2011

smoke me out of my hiding place


"Go long" med Joanna Newsom. Och hon gör mig till ett vrak, en pöl.

Jag har så utomjordiskt vackra vänner att jag ibland känner att det är min skyldighet att dela med mig av fotografier på dem. Här dokumenterade jag lite trädklättreri från körsbärsträdet i min trädgård.
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Och på bilden nedan använde jag mig av stackars Julias lemmar för att de är så himla fina och har en väldigt fin tatuering som passar väldigt bra till andra fina, artificiella persienn-tatueringar. Fin-fint. fintfifnnrjsfnkra
Photobucket
Photobucket

Söndagskrusiduller. Och jag har fortfarande inte skaffat mig en scanner

2 comments:

  1. det är så fint att vi liksom bloggar om varandra när vi har umgåtts. håhå.

    ReplyDelete
  2. Åh, Joanna Newsom är det bästa som finns!

    ReplyDelete

The definition of madness