DEEF

22 November 2012

Göteborg

I helgen var jag i min soon to be-hemstad, Göteborg. Vi firade Cornelia en sisådär två månader i efterskott, åt tårta och höll oss till festligheter mest hela tiden

Ja, och lite kattklappande med för den delen
DSC_0109 Lisa och hennes fantastiska hästman.
DSC_0108

Vi var bortskämda med lajvmusik och sjöng popdängor och skrålade högre och högre ju mer timmarna gick
DSC_0111

Sen begav vi oss ut för att besöka Clooneys och Magda såg hemskt fin ut
DSC_0117
Där jag, tack vare den mängd alkohol jag tidigare förtärt, lyckades få en fruktansvärd bild på hästpojken som hade sin releasfest på högsta våningen. Det var trångt och svettigt, och som tur var hade jag sen för resten av kvällen vett nog att glömma bort att jag hade en kamera med mig.
DSC_0121

1 comment:

  1. men åh lilla fina gullia cornelia. och magda!! och joni med gitarren. *småfull helena läser dina blogginlägg och blir blödig*

    ReplyDelete

The definition of madness