DEEF

08 May 2011

scannerbefriad

Photobucket

Photobucket

9 comments:

  1. Du är FÖR bra! (De här skulle förresten passa väldigt bra i nästa M&MC)

    ReplyDelete
  2. håller väl med morsan då'rå.

    ReplyDelete
  3. då kan jag ju pallra mig till skolan imorgon och scanna in den på riktigt och skriva ut och yadi yadi? tack så HEMSKT mycket, blir fruktansvärt glad. För glad.

    ReplyDelete
  4. Om du flyttar till Lund kan du vara illustratör till tidskriften Ordkonst vars redaktion jag ska sitta i det kommande året. Tycker jag !!!

    ReplyDelete
  5. Jag känner mig så tråkig som bara kommenterar "fint" hela tiden men du ska veta att du målar helt fantastiskt.

    ReplyDelete
  6. Sofia: Det skulle vara en ära för mig att få agera illustratör till Ordkonst! Och går saker och ting som jag vill så är det Lund som gäller i höst!

    Magda: Men kära du, jag tycker verkligen inte, över huvud taget, att det är trist att få höra såna -fina- ord, som "fint". Jag blir bara så himla glad.

    ReplyDelete
  7. åh bälls, du är så kreativ! du borde göra en typ... vad hetere. typ graphicnovell av dina teckningar!

    ReplyDelete

The definition of madness