DEEF

09 January 2012

morsan

Jag gör som min goda vän Julia och passar på att tillägna ett inlägg åt Edvin som gör ett alldeles eget (och alldeles, alldeles underbart, får jag lov att tillägga) fanzine. För någon vecka sen så damp det tredje numret av Morsan & Mötley crüe ner i brevlådan till huset på Smörblomsgatan där jag under julhelgen tillbringade större delen av den så kallade ledigheten med att sno julgodis från skafferiet och spela Carcassonne med de ödmjuka själar om beslutat sig för att offra sin dyrbara tid till något så enkelt som min lycka.
Hur som helst, så var det här numret av Morsan helt fantastiskt bra, och jag hade den oerhörda äran att få bidra med illustrationer till även det här numret. Och det är dessutom tillgängligt för precis alla de som vill ha, det är bara att ta och skicka iväg ett litet mejl till Edvins mejl och hur man gör det får ni reda på om ni "klickar er vidare" (<--hippt uttryck och så vidare) till hans blogg!

Photobucket

2 comments:

The definition of madness