DEEF

13 February 2012

Karins Konstgrepp

Håll i er nu för nu tänker jag nämligen göra reklam. Eller, jag tänkte ge er ett tips på en av de få bloggarna jag läser och som jag verkligen, verkligen aldrig tröttnar på. Karin Janssons: Karins Konstgrepp
Klickar ni på länken ovan så hamnar ni också på en av hennes utlottningar/tävlingar, och läser ni inlägget så kommer ni också snart att förstå varför jag valde att göra reklam för hennes blogg just idag. Jo, det är ju ett av kriterierna för att man ska få vara med och tävla om ett av hennes konstverk. Jag är inte den som vanligen hoppar på olika bloggtävlingar sådär, men så fort hon har en utlottning av något slag så försöker jag, i alla fall. Det har ju inte gått särskilt bra än så länge men prova ska man ju i alla fall. Dessutom har jag inget emot att göra reklam för hennes blogg eftersom jag gillar den så förbaskat mycket! Hurra!

No comments:

Post a Comment

The definition of madness