DEEF

12 February 2012

Kylskåpspoeter

Igår var det överraskningsfest för min kära syster. Jag och karl'n anlände till lägenheten ett par timmar tidigare för att hjälpa till med förberedelserna, men som regel alla gånger då jag kommer hem till någon som smyckar sina kylskåp med poesi, så var jag naturligtvis tvungen att avsäga mig från all sorts förberedelser, och istället pynta deras kylskåp med all typ av poesi. Då föll det sig liksom naturligt att när Johan några timmar senare senare den kvällen anlände till nästet (och efter att min syster fått en oväntad entré av ett tjugotal ungdomar som sjunger ja må hon leva, och kanske också efter ett par öl i sig) också anslöt sig till kylskåpspoeterna (som från början bestod av först mig, och sedan också karl'n)
såhär blev resultatet efter en kväll med kylskåpspoeternas sällskap.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket bör tilläggas att det inte finns några grammatiska regler när det kommer till kylskåpspoesi

1 comment:

  1. Kommer ihåg när jag hade såna där och lekte med jämt förut, vart tog asken vägen... "du ska svälta våra kompisar i svulstig maxvolym" är min favvo! och den ovanför, så bitter.

    ReplyDelete

The definition of madness