DEEF

09 May 2012

Vad de senaste dagarna har inneburit i fotografier

Söndagen den tjugonionde april kom mina fina djur ner till mig och hälsade på mig i Lund
Photobucket
Vi tvingade ut oss i Lundavindarna för att grilla. Några glödkorn i ögat hit och dit spelar inte så stor roll när man har majskolvar, halloumi, zucchini,cocktailtomater och öl.
Photobucket
den fantastiska friluftsandan som vi så alla omsorgsfullt tog emot och vårdade ömt, ömt.
Photobucket
På måndagen, däremot, bar det av mot stadsparken. I ottan vandrade vi sömndruckna till Lunds stadspark och började med frukost vid niosnåret. Bra plats kirrade vi också.
Photobucket
Och det som följer efter detta är mest fotografier från förmiddagen, efteråt blev det lite suddigt, kan man säga. Vi tog oss till olika platser i Lund stad, och så vidare.
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket Helgen efter den så lämnade jag mitt sommarvarma Skåne för ett slag och köpte ett stycke biljett och tog tåget mot Göteborg och Lisas kråkslottskollektiv, det bästa i världen. Photobucket Jag tog ganska snabbt sats mot hängmattan och lade beslag på den för någon timme. Photobucket Mina potatisfötter vilandes i hängmattan och Emile bredvid Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Sedan tog vi oss ut i Göteborgsnatten och då fick kameran stanna hemma, helt enkelt. Photobucket

No comments:

Post a Comment

The definition of madness