DEEF

16 July 2012

vad jag har för mig ibland

Jag åkte till Tjörn över helgen och det här var den enda bilden jag hann knäppa innan kamerabatteriet bestämde sig för att dö. Johan övar golf inne i stugan och Karin utövar högläsning ur en gammal Kalle Anka-serie.

Photobucket På lördagen var vi hur som helst på träbåtsmässan i Skärhamn, det var sådär roligt eftersom det mest bara kryllade av människor, så jag tog mitt gäng under armen och vi pep iväg till den gamla smedjan uppe på berget vid akvarellmuseet. Just den lördagen hade de loppis i smedjan, och jag hittade den här för tio kronor Photobucket Sen kom vi hem igår, och, ja. Photobucket /// Photobucket lol Photobucket blrlblblb Photobucket för övrigt har jag glömt att påpeka att jag har en tumblr. Egentligen är den väl mest till för min egna skull, och sådär typiskt klyschig med gifanimationre och bilder på saker som jag tycker om och sånt. Hur som helst heter jag Bellskling där.

6 comments:

  1. Finstämd högläsning minsann, å vad jag saknar er alla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. och jag dig. jag dig. det var fantastiskt fint.

      Delete
  2. vad orättvist snygg du är i septum.

    ReplyDelete
  3. hurra för tumblr! Och vad snygg du är i septum. puss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tjoho! jag försöker få till min tumblr i samma stuk som din och cornets, men jag förstår inte riktigt hur man gör. ehehuu. nu är allt som fattas bara att bilderna inte ska ha så mycket mellanrum mellan varann...

      Delete

The definition of madness