DEEF

04 April 2012

saker jag har hunnit med att göra i mitt rum under tre dagar #1

Flytta in kartonger med hjälp av fantastiskt yttre stöd och ett släp! Photobucket Sätta upp fotografier och börjat annordna ett slags fönsterkarmsaltare Photobucket

Tagit igen mig helt spontant helt utan vissheten om kamerafunktionen; självutlösare. Photobucket Med en viss skepsis hängt upp en klänning med lite lysande trams innanför på väggen. Får se om det krafset består tills sängen och skrivbordet kommer Photobucket Hängt upp en bild på två vampyrinnor på toalettdörren så att man vet att det här är toaletten Photobucket Bytt ut fula knoppar mot finare knoppar Photobucket


Hängt upp nödvändiga saker som inte får glömmas precis innanför dörren
Photobucket tn

ja, och imorgon kommer en säng och ett skriv-och ritbord. Förhoppningsvis en lampa också, och kanske lite sängkläder. Det skulle ju vara trevligt om man kunde sova här så småningom, liksom.

2 comments:

  1. Åh, så fint det blir. Jag borde bjuda på välkommen-till-vildanden-fika efter påsk, tycker jag.

    ReplyDelete
  2. Åh, det hade varit jättetrevligt, tack gärna!

    ReplyDelete

The definition of madness